KartaEwidencji.pl – BDO | Ewidencja odpadów 2024

Ewidencja odpadów – Poradnik BDO | Szkolenia BDO | Najnowsze przepisy prawa. 20 lat na rynku. Wsparcie merytoryczne.

BDO w gastronomii | Szkolenia | Wdrożenia | Konsultacje

Nasze konsultacje i wdrożenia łączą elementy szkoleniowe oraz doradcze i zawsze mają charakter indywidualny. Pracujemy wspólnie na przykładzie Państwa firmy, analizując konkretne sytuacje. Rozwiązujemy Państwa problemy oraz odpowiadamy na pytania. Cały proces odbywa się online oraz telefonicznie. Osoba uczestnicząca w spotkaniu rozmawia bezpośrednio z naszym ekspertem, a na ekranie swojego komputera widzi udostępniane materiały oraz operacje wykonywane w systemie BDO.

 Każde wdrożenie składa się z trzech etapów:

-Rozmowa wstępna – Wstępna weryfikacja obowiązków oraz ustalenie profilu działalności firmy
okKonsultacje online – Wspólnie ustalimy zakres obowiązków dla Państwa firmy oraz sposób ich realizacji
okWsparcie po konsultacji – Pozostajemy do Państwa dyspozycji do momentu zakończenia procesu wdrożenia zmian

Cena od 699 zł – cena wdrożenia jest ustalana indywidualnie i jest uzależniona od zakresu konsultacji oraz ilości uczestników.

Zapisz się na szkolenie/konsultacje


    Nazwa firmy

    Numer Nip

    Imię i nazwisko

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Adres


    Opis działalności firmy:

    Ilość uczestników spotkania:
    Proponowany termin konsultacji:


    Po weryfikacji zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia szczegółów wdrożenia/konsultacji oraz potwierdzenia ostatecznej ceny oraz terminu. Po rozmowie wstępnej otrzymasz ofertę oraz fakturę proforma.
    Masz pytania? Infolinia 797-708-704.


    Jak przebiega wdrożenie SUP

    Stacje benzynowe, restauracje, sklepy, garmażerka, kawiarnie, cukiernie! W ostatnich tygodniach klientom z tych branż pomagaliśmy wdrożyć nowe przepisy dotyczące opakowań jednorazowych z tworzywa sztucznego (SUP). Nowe obowiązki trzeba realizować od 1 stycznia 2024 roku, kiedy rozpoczną się też kontrole Inspekcji Handlowej.

    Proces wdrażania rozpoczyna się od identyfikacji, które opakowania w przypadku klienta to SUP. Następnie analizujemy, czy SUP są niezbędne w przypadku danej działalności. Dalszy proces wdrożenia to:

    • Rejestracja w BDO lub wniosek aktualizacyjny
    • Organizacja ewidencji SUP w firmie (z uwzględnieniem innych obowiązków)
    • Organizacja poboru opłaty od klientów (VAT, paragony, magazyn)
    • Realizacja obowiązków informacyjnych
    • Realizacja obowiązków w zakresie opakowań alternatywnych
    • Raportowanie w BDO
    • Odprowadzanie opłaty do UM

    Wdrożenie SUP powinno być przeprowadzone w taki sposób, by w kolejnych latach w jak najmniejszym stopniu obciążało funkcjonowanie firmy. Ewidencja SUP powinna być zorganizowana tak, aby jednocześnie gromadzić wszystkie dane niezbędne do realizacji innych obowiązków związanych z ochroną środowiska w gastronomi.
    Dodatkowo – podczas procesu wdrożenia SUP weryfikowane są też inne obowiązki gastronomii związane z BDO dotyczące podmiotów wprowadzających produkty w opakowaniach czy ewidencja oraz sprawozdawczość odpadowa.